Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-11-28, 00:53   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75 Solvalla (28/11) 16.20 - 11 kronor andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...d-5812765c63eb

Jag hade tänkt stå över men omgången såg mer och mer intressant ut ju mer jag tittade och formen känns helt okej även om den där riktiga fullträffen endast är nära. Felbeslut och sena ändringar har gjort att över miljonen inte trillat in vilket är lite irriterande - men skam den som ger sig!

Suttit och fått ihop ett första utkast, men det kan komma att ske ändringar. T ex tvekar jag på om det behövs sju hästar i inledningen. Känns ju mest intressant med 2, 5 och 6.

Inget är helt spikat men mycket kommer dock vara sig helt likt vid inlämning. T ex tycker jag att en Cargo Door som jag följt och spelat mycket råkar vinna när jag står över eller har lämnat den utanför. Nu från perfekt spår och med dunderform så blir det högst troligt spik till låg procent, som dock kommer stiga under morgondagen.

Trolig spik nummer två blir Cyber Lane som jag trodde skulle leka hem det i Köpenhamn senast men bakspåret blev avgörande och en andraplats blev facit. Lär väl inte ligga kvar på dessa låga procent i morgon utan vi får nog se något närmare 40% trots Very Kronos. Spetsen blir avgörande nu.

Satt efter min konstruktion och läste igenom statistikjens tankar och siffror. Skrämmande likt men vi skiljer oss lite på någon häst. t ex Algott Zonett i sista som jag trodde skulle vara överlägsen tidigare i somras efter sin comeback. Nu har den dock börjar leverera men jag tror inte den har samma kapacitet som flera övriga ekipage här - ännu! Jag har med andra roliga drag istället.

Har precis som på V65 under fredagen handplockat mina skrällar - till skillnad på när jag bara målar eller väljer spår etc. Under V65 gick det riktigt bra med en 4%-are bland fem hästar och en 8%-are bland tre hästar. Dessvärre föll två favoritspikar som vid vinst hade gett oss runt 30K. Vi tar det i dag istället!

Häng med för elva kronor eller ta fler andelar ifall du tycker uppbyggnaden ser bra ut. Kan dock ske lite ändringar under morgondagen.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...d-5812765c63eb
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td